divendres, 25 de gener del 2008

Bufff ultima visita

JA ERA HORA!

Quant de temps sense escriure, i la veritat, es que entre malalties de la Donata i meva, això s'ha allargat més del compte i gairebé feia un mes que no la veia!
Dimarts passat vaig anar a veure a la Donata, si que feia temps! vam estar parlant del nadal, i de com havia anat, vaig aconseguir que m'expliqués coses de la seva infància i com vivia ella el nadal quan era jove, però són vivències que ella personalment m'ha demanat que no especifiqui en aquest Blog...
Em va felicitar per lexivicio de ball que vaig realitzar abans de nadal; sols volia afegir que va ser un plaer i que mo vaig passar molt be; i que no ho hauria pogut fer sense el suport moral de les meves companyes de classe; de la meva professora; gemma; i del que em va fer de parella de ball: en lluis; merci a tots vosaltres i als avis que tant em van animar;
tinc moltes ganes de tornar a anar amb la donata; i espero que no ens tornin a influir les malalties fins que acabi aquest curset!

coralï