dimecres, 21 de novembre del 2007

Visita vuitena i novena

Vuitena visita

vam començar a mirar la película de "el ilusionista", perquè vaig apostar per un segon intent respecte ella.. nose com anirà.. de moment sembla que bé.. veurem en la pròxima visita... quins nervis jejeej!


Novena Visita

El disgust que vaig tenir casi sense precedents! Vaig arribar a la residència, en plena època d'exàmens, i me la trobo estirada al llit descansant com sempre, i quan vaig a entrar, em diu que no vol parlar avui, que no es troba bé i que m'en envagi!.. quin disgust i pèrdua de temps.. estic molt enfadada i decepcionada. llavors ens diuen que es culpa nostra que tinguem un desnivell generacional.. ara no sabria dir qui subestima a qui...

1 comentari:

Gemma ha dit...

Hola Coralí
entenc el teu desengany i frustració: examens, entrenaments....no sempre la gent es posa a la nostra pell. Però com tothom, tenim dies en estats d'ànim pel terra, en que no tenim ganes de res...potser també li passava a ella, i no sempre és fàcil entendre l'esforç que fan els altres per nosaltres. De totes maneres, les relacions humanes són això: conèixe'ns a les bones i a dolentes, acceptar-nos com som, encara que no ens agradi el què veiem o el què sentim, i fer l'esforç per començar de nou.
Gràcies pel teu esforç, empatia i persistència, Coralí. Crec que aquestes actituds són molt importants per superar tots els desenganys que tenim a la vida.
Una abraçada