divendres, 15 de febrer del 2008

Ultima visita

Vaig anar a veure a la Donata i vam estar parlant sobre la Festa de St Valentí, em va explicar histories que va viure i com celebraven allà, en el seu poble, aquesta celebració que avui en dia considerem tan comercial i que alhora de la veritat es molt antiga... Em va sobtar com vivien ells aquesta celebració i com la vivim nosaltres, que sols pensaem en comprar coses per la nostra parella enlloc de pensar en un sopar romàntic o simplement, quedar amb la teva parella i veure-la.. no seria el regal més bonic?
Em va fer reflexionar-hi llarga estona.. com hem canviat.. com han canviat la percepció de celebracions... l'amor pot tornar-se comercial? es veu que si....

1 comentari:

Gemma ha dit...

Tens raó...quin greu que s'hagi comercialitzat tot...el més bonic per St. Valentí és que aquella persona que t'estimes et truqui o et faci saber que ets especial...com ho hauria de ser cada dia, però dies com aquests, o per St. Jordi haurien de ser diferents.
Crec que hi ha hagut un canvi amb la Donata, no? crec que has fet una feina molt interessant...era dificil. M'alegro molt del teu esforç. Endavant, Coralí, que solen ser les coses que costen les que al final et fan sentir millor.