dilluns, 5 de novembre del 2007

cinquena i sisena visita

cinquena visita

vaig pensar que aquell dia m'interesseria investigar els seus gustos, així que li vaig portar el portàtil amb el joc dels Sims ( joc en el qual tu crees la familia que vulguis i la casa i els fas treballar del que tú vols.. ets com un déu).
Em va fascinar com va escollir-se, típicament dels anys 50, i a mi, molt coqueta i recatada, molt diferent de l'actualitat, va voler agafar dos mascotes, un gat, que li posà Miau, i que era tot negre, i un gos, que li posà Fran, també tot negre.
no vam tenir temps de fer la casa, però m'ho vaig passar molt bé veient que tota la roba que posava a la familia Martínez Pelayo, era de color blau, el seu preferit.
Vaig notar molt el canvi generacional en aquell moment

Sisena visita

Després de llegir-me el llibre, Camino de làgrimas, vaig decidir-me a abandonar el projecte de els Sims, i dedicar-me a veure com reaccionava davant de drames de películes com " los chicos del coro", així que ens vam passar tota l'hora veient-la, en la pròxima visita acabarem de veure-la i miraré de que poguem comentar-la després.